söndag 30 oktober 2011

Dagen D idag...

Har sen måååånga år tillbaka haft väldigt svårt för att byta om och duscha med andra, typ i omklädningsrum och dyl.

Idag börjar babysimmet och jag måste göra det , trotsa min rädsla, mina olustkänslor och min fobi.
Jag har nog inte bytt om offentligt på 15 år och jag känner mig inte direkt lugn. Fan jag vill ju knappt duscha med lyset tänt hemma.
Men det här blir yttligare en bra erfarenhet för mig, och allt för Devins skulle, ALDRIG att jag hade gjort det här annars.

Önska mig lycka till!!

2 kommentarer:

  1. Lite sent på dygnet,men lycka till och visst klarade du det perfekt idag? Du har ju dessutom inget att skämmas för.. Värre för en annan och slänga upp sin flodhästkropp bland alla andras;-) Men varför skämmas och låta bli att göra det man vill? Livet är mer än att ha ångest för att man inte är perfekt. Hoppas ni haft kul idag,kram

    SvaraRadera
  2. Så märkligt det är! Att någon som är så otroligt vacker inte kan se det själv! :-) <3

    SvaraRadera