fredag 28 oktober 2011

Seg morgon.

Sitter här med morgonkaffet och försöker vakna till liv...
Fast egentligen är jag ju rätt pigg, lilleman har ju sovit hos pappa och jag har fått en hel natts sömn och sovmorgon. =)
Konstigt nog så känner jag mig bakis alabama..det här med för mkt sömn verkar inte speciellt nyttigt. Pigg javisst, men med en sprängande huvudvärk och seg kropp känns det ändå lite tungt.
Och sen saknar man ju ihjäl sig efter lillhjärtat.
Kommer nog ta sin tid att lära sig ställa om när han är hos sin far. Man vet ju inte riktigt vad man ska göra när han inte är hemma, sitter liksom handlingsförlamad och glor...varför? HALLÅ Sandra, du har egentid, du kan vara Sandra och inte bara mamma...NJUT! Men inte jag inte, jag bara sitter här i min soffa och glor..=) Nästan iallafall, kommer ju faktiskt iväg och tränar oxå. Dagens höjdpunkt! =)
Snart kommer Dev, massa mys ska vi ha. <3

Trevlig fredag på er! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar