söndag 23 oktober 2011

Energitjuvar!

Just nu är jag så jävla trött på dessa människor som bara får mig att må dåligt. Men varför låter jag mig påverkas!?
Antagligen för att jag är en människa som får dålig samvete om jag inte kan tillgodose andras behov och som vill att andra ska ha det bra.
Det är väldigt lätt att säga att man inte ska bry sig och bara låta all skit som inte är befogad rinna av. Men i verkligheten är det inte lika lätt för oftast ar man ju nån sorts relation till dessa människor.
Men även jag har en gräns om än väldigt långt borta, men nu e jag väldigt nära den. Nu är det inte bara jag som påverkas av att jag blir ledsen och mår dåligt utan även Devin och det är inte ok!
Dags för fröken Sjöberg att se mer till sig själv och dom som är värda det och mindre (eller inte alls kanske) till dom människor som inte förtjänar det.
Är fruktansvärt less på att anpassa mig när jag inte får nånting tillbaka för det!

Så säg välkommen till den nya Sandra ;)

Kram på er!

1 kommentar: