torsdag 27 oktober 2011

Kaosmorgon ala Sjöberg

Vissa dagar är allt bara helt fel, och idag är nog en sådan dag...


Dels börjar den fööör tidigt, bara där kände jag att mitt tålamod inte var det bästa. Brygger massa kaffe och sätter mig för att betala räkningarna.
Går ju bra tills det är dags att signera skiten och det bara strular, ringer telefonbanken och få hjälp tills jag mitt i samtalet lägger på och måste börja om! Ringer upp dom igen och lyckas få till det. Har dock haft ett gnälligt och skrikit barn under hela samtalet, rätt irriterande.
Men då märker jag att stackarn har bajsat, inte konstigt då kanske,,förlåter honom rätt snabbt och ångrar mig minst lika snabbt. Skit ÖVERALLT..bara att sätta in honom i duschen. Och med det bristande tålamodet jag vaknat med var det här INTE kul. =)
Fast det e ju trots allt inte DEvins fel så nu är allt bra igen, han fick tom kex..belöning liksom. :P
Då dyker nästa problem upp, har inte fått barnbidraget.
Har ju bytt bank och tydligen måste man ändra konton på både föräldrarpenning och barnbidrag, hade dom ju kunnat upplys mig om när jag ändrade på föräldrarpenningen. Så när jag har suttit i telekö i ca 20 min och då lyckas jag lägga på igen!!! Och nu skiter jag i det här och går ut och går istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar