fredag 28 oktober 2011

Mat och träningsvanor!

Nu när jag äntligen kommit igång med träningen så är det dags att ta tag i maten.
Säger hejdå till onödiga kolhydrater och välkommen till massa protein och fett.

Nu ska här formas kropp!

Har tagit lite förebilder nu efter 8 månaders uppehåll så det ska bli intressant att se förändringarna framöver.

Hade ju tänkt dra ned på styrkan och satsa på mer konditionsträning ett tag, har ju satt som mål att springa några lopp nästa år, el mål och mål har väl slagit vad snarare ;)
Dock så har jag redan efter 2 veckor insett att jag bara ÄLSKAR min styrketräning, går icke att minska på den..sådetså =)
Jag får helt enkelt träna mer istället så jag hinner med båda delarna.

Jag bara ÄLSKAR min träning, underbart att vara igång igen, dock har det varit nyttigt med ett uppehåll för mig oxå.

Innan styrde träningen mitt liv, nu styr jag träningen efter mitt liv istället!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag behöver oxå komma igång! Mår inte bra varken fysiskt eller psykiskt när jag inte tränar! Men även för mig har uppehåll varit bra, så att inte träningen tar över allt liksom! Målet är att finna balans! =) Tippar lätt över lite hit å dit jag! :-)) <3

    SvaraRadera
  2. Vi är rätt lika där tror jag. Allt el inget, iofs så får det gärna vara så bara man har kvar kontrollen. =) <3

    SvaraRadera